söndag 31 december 2017

Gott nytt år!

Hej!
Här kommer årets sista blogginlägg. Det har varit ett fantastiskt scrapår och jag har varit med om så mycket(!), olika designteam, tekniker, scrapträffar och nya scrapvänner. Men mer om det imorgon :D. Imorgon kommer jag visa dom "bästa" korten för 2017. Häng med då med vettja.
Till dagens inlägg har jag valt att kombinera inlägget med både Some Odd Girl Stamps och Copic Marker Sverige.
Vi i teamet hos Copic Sverige har ett gemensamt inlägg idag där vi önskar er alla ett gott nytt år, titta in på bloggen och se ett par till nyårskort :).
Och från Some Odd Girl Stamps vill jag önska ett Gott Nytt Scrap År! Tänk att jag snart för ett år sedan blev gäst hos dom för att senare bli fast DT, hur häftigt är inte det? ;)

Jag har använt mig av
Flapper Kaylee
från Some Odd Girl Stamps



Hon är färglagt med copics
Hud: E000-00-21-11-13-15
Hår: E21-25-27-29
Svart: C5-7-9
Guld: Y35-38 E15-18

Jag önskar er all lycka och välgång inför det nya året!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar