torsdag 4 augusti 2016

Resa med Fru Limegrön

Tjena!
Inläggen duggar inte tätt här på bloggen. Men pyssla det gör jag fortfarande :) tiden räcker inte till för att blogga tråkigt nog. Men ni hittar mina alster på min instagram och facebook, jag går under namnet ScrapKatten. :)

Igår slängde jag ihop detta kortet till Fru Limegröns utmaning som går ut idag. Passa på att vara med du med :)
Utmaningen var RESA. Jag hade faktiskt tre alster i huvudet som jag ville göra men tiden sprang iväg så jag hann bara gör detta. En husvagn passar perfekt på temat resa och jag vet precis vem som ska få det :D.



Kortet mäter 10*10 cm och husvagnen är färglagd med copics.
Rosa: R89 RV34 R81
Lila: BV08-13-00
Gul: E15 Y17-00
Grå: T5-3-1-0

Klicka här för att komma till utmaningen och var med du också sista dagen är som sagt idag 4 augusti.

Rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar