söndag 1 maj 2016

Bröllops PL

25 april för två år sedan gifte sig min syster i all hemlighet. Och jag hade äran att få veta det först eftersom jag fota dom innan dom gick till kommunhuset och gifte sig borgerligt. <3
Jag håller på att göra 2014 års Project Life album och har således kommit till april och på Facebook avslutas idag en cyberscrapträff hos Engströms Artstudio och en utmaning var att man skulle göra ett alster med tema kärlek, då passa det perfekt för mig att använda några av dom korten jag tog på min syster och hennes man :).


Så här mycket brukar jag inte dekorera mina PL-sidor men nu tyckte jag det var så kul och passande. :D



Granarna kommer från Magnolia
Jag har använt brusho för att göra splasharna









Två små katter fick vara med för att Jeanette och Jonas har två katter, Sten och Sture.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar