onsdag 25 mars 2015

CopicMarker Sverige BlogHop

Hoppetihopp!
Nu så har även jag valt att vara med i CopicMarker Sveriges BlogHop. Man hoppar runt bland olika bloggar och inspireras massor av andras alster.
Jag har gjort ett tackkort som jag ska ge till en underbar vän.
Jag har blivit helt galen i digitala stämplar som man kan se på mina andra inlägg ;). Detta är inget undantag, märket är Saturated Canary, färglagt med copics såklart. Papper från pion design, blommor WOC och diesen är från Magnolia och Spellbinders.



Gör som jag - var med på CMS Blog Hop!
Blog Hopen pågår 22-29 mars, så färglägg ett alster du med och kom!
Utgångspunkten för Hoppen är HÄR (COPIC MARKER SVERIGE) där du länkar in dig via Mr Linky. 
Snack, frågor och information i övrigt sköts på Facebook som event HÄR. Passa även på att gå med i vår grupp på Facebook där vi snackar och delar med oss av våra färglagda alster.

Hoppa runt, kommentera och hälsa på varandra, helt enkelt HA DET SKOJ!
Hejsan hoppsan!

41 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort! Håret har en fantastisk färg och så snygg färgläggning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      Håret är jag apnöjd med :D.
      Hejsvejs!

      Radera
  2. Hopp hopp här kommer jag. Vilket härligt kort du har gjort. Håret är så snyggt. Kram Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar, vad glad jag blir! :D
      Önskar dig allt gott.
      Kram

      Radera
  3. Vilket härligt temakort du gjort! Superfin färgläggning också! Tack för titten! Nu ska jag skutta vidare! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulrika. Hoppas du blev inspirerad.
      Glad Påsk!

      Radera
  4. Vilket härligt kort och Fin färgläggning😄sjöhästen var ju kanon till detta kortet och vilken insida sen😄tack för att du ville visa detta fina👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev det snyggt med havstema. Så himla nöjd och roligt när fler tycker det :)
      Ha en bra Påsk
      Kram

      Radera
  5. Läckert! Ser precis ut som lilla sjöjungfrun!! Så fin!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min tanke va att det skulle bli Ariel, roligt att du såg det :D
      Önskar dig allt gott!
      Kram

      Radera
  6. Åhhh vilket härligt kort!!! Superfina färger och snyggt färglagt! :)

    Hopp hopp
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för hoppen hit och för att du tog dig tid att kommentera!
      Hoppas du får en hoppfull Påsk!
      Kram

      Radera
  7. Så himla snyggt kort, gillar din färgläggning av håret!!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susy!
      Håret och stkärtfenan är jag så himla nöjd med :D.
      Kram

      Radera
  8. Jättehäftigt! Tänker direkt på den lilla sjöjungfrun :) Härligt rött hår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du säger lilla sjöjungfrun för det är samma färger som hon har.
      Tack för att du tog dig tid att kommentera!
      Kram

      Radera
  9. Vilket härligt hår!!snyggt!och söta djur dies:)jättefint kort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Angelica för din kommentar!! Kram

      Radera
  10. Men ååååå vilket fantastiskt hår!!!! Jag har också den stämpeln men har då aldrig kommit mig för att färglägga den. Men det är nog dags nu :D
    KRAM Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du borde verkligen färglägga stämpeln den är himla rolig att måla.
      Önskar dig en trevlig påsk!
      Kram

      Radera
  11. Jättehärligt kort med mycket snygg förläggning!
    Håret riktigt glänser! Wow!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ciza!
      Vad glad jag blir för din kommentar!!
      Glad påsk!

      Radera
  12. My granddaughter would love your card Tezz.
    Ariel under the sea…. beautiful!
    Thank you for sharing.
    Nice day,Magda

    SvaraRadera
  13. Woooww, vilket härligt inspirerande kort! Och stämpeln är superläcker, precis som din färgläggning. Gillar confetti-tekniken du har använt på stjärt-fenan extra mycket, snyggt! :) Kul att du är med och blog-hoppar med oss <3
    Kram Rozzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev stjärtfenan häftig, galet nöjd med den.
      Tack för att ni gör denna hoppning. Det har varit jätte inspirerande!
      Kram

      Radera
  14. Vilket härligt undervattenskort! Fint målat med fina detaljer.

    Tack för att du är med och "hoppar" hos oss i Copicbloggen.

    /Lisa - DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din kommentar.
      Denna hop har varit jätte inspirerande, hoppas det blir fler.
      Kram

      Radera
  15. Fantastisk färgkombination på håret! Underbart matchat och uppvägt med resten av kortet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa.
      Jag är jätte nöjd med håret och kortet i övrigt. Så roligt att fler tycker det.
      Önskar dig en glad påsk
      Kram

      Radera
  16. WOW va impad jag blir! Riktigt snyggt gjort med fjället! :D Och anar jag en liten disneynörd liksom mig? :)

    Superfint!
    Nu hoppar jag vidare, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem kan inte vara Disney nörd? ;p.
      Tack snälla för din fina kommentar. Kram!

      Radera
  17. Jättefint kort! Visst är de härliga, alla sommardiesen. Snyggt dekorerat!
    Kram Annette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade tur att en vän till mig hade alla dessa fantastiska dies.
      Tack för att du tog dig tid att kommentera.
      Kram

      Radera
  18. Hej hopp jag passar på att göra ngr besök så här sista dagen och tack för inspirationen du gav med detta härliga kort
    Cicci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hitta till mig.
      Glad för din kommentar!
      Kram

      Radera
  19. Underbart färglagt! Älskar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda. Jag blev jätte glad för din kommentar!
      Kram

      Radera
  20. Vilket läckert kort och gillar det röda håret! Snyggt färglagt!! Hoppar nu vidare till nästa...
    /Pillan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du hoppa hit och tog dig tid att kommentera.
      Tack snälla.
      Kram

      Radera
  21. det är verkligen fint therese.
    gillar färgkombon och att du vågat ha den hårfärgen, supercoolt!

    SvaraRadera