måndag 11 november 2013

Falköpingsscrapmara

Hej!
I lördags gick den första av två scrapmaror som jag ska på nu i höst av stapeln. :D Super roligt och vilken kreativ puff man fick, herregud. Maten, sällskapet, organisationen, tävlingarna var toppen :D Vad mer kan man begära? :)
Jag hann göra två layouter. :)
Till denna utmaning skulle man tänka sju, alltså ha sju stycket av något. Jag har använt mej av sju mönsterpapper.



I denna utmaningen skulle man ha ett julfoto och man skulle använda saker ur välkomstkitet. Jag älskade välkomstkitet!!! Papprena var underbara och dekorationerna, jag smäller av! Toppen toppen toppen!







Jag hade turen att vinna ett pris med denna layouten, med röster :O, vet inte om det var tvåa eller etta. Oj va förvånad jag blev, jag såg först inte att det var min. Men se där, ibland lyckas man, haha. Vinsten var julstämplar och pappformar att ha godis i som hobbyworld sponsrat med. :)

Jag rekommenderar varmt Scrapfabrikens mara!!
Många utropstecken och hyllningar i detta inlägget, men det är inte konstigt. Jag är jätte nöjd med vad jag fick gjort och upplevelsen jag fick med mej hem :D
Idag har jag och två kompisar laddat upp inför nästa mara. Hihi, har man ångan uppe så ;).

1 kommentar: