söndag 12 maj 2013

Dubbel-skiss-utmaning


Lisa-olsi och Onkis har varsina skissutmaningar och här man med på båda så är man med i en tredje tävling också. Mitt bidrag har jag redan visat men inte specificerat det som ett bidrag till tävlingen. Det är detta kortet jag gjort efter Lisa-Olsis skiss :). Hoppas hinna med onkis skiss ikväll :D. Man vill ju inte missa chansen att få en vinst. Det var även en twist med skissen man skulle använda pärlor (sådana med hål i, inte halvpärlor) och/eller sydda kanter.

Jag vände på skissen och valde att ha små små pärlor.


Här syns pärlorna.

2 kommentarer:

  1. Fint kort, tufft med pärlorna
    som "rinner" på pappret :)
    Kul att du är med i vår utmaning.
    Ha en bra vecka//Lisa

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort och jag gillar hur du satt pärlorna. Lycka till Kram

    SvaraRadera