måndag 1 april 2013

One layer page



Mitt sista bidrag i scraplagrets cc. :) Hann vara med i de flesta, dock blev inte min krans godkänd, sånt som händer men inget att haka upp sej på.
Testade nu något nytt i den sista utmaningen, one layer page. Vilket går ut på att inte bygga på lager. SVÅRT! Jag som älskar papper :P. Fick användning av stämplar jag inte använt på år och dar och en egengjord stämpel. Jag har både stämplat vanligt och även embossat. Använde Antons vattenfärg  och sprätte på svarta prickar, sprejade med massor av glimmer mist och avslutade med ett foto på mej.

Dåliga bilder så här i mörkret och pappret bubblade sej av misten och jag hann inte låta det ligga i press så länge.

"Zickzack" stämpeln är min egna :D



Usch så dåliga bilder. Får se om jag tar några imorgon så man får se LO'n lite bättre :)

2 kommentarer:

  1. Läckert! Man ser hur det glimmar och glänser! Kram!

    SvaraRadera
  2. Såååå snyggt.
    Jag kan inte se det förra inlägget med ramen.
    Kram

    SvaraRadera