lördag 23 februari 2013

Bingobricka

Hej hej!
Här är det sjukstuga må ni tro. Anton har legat i feber (38,5-40 grader) sen i måndags och igår åkte vi in med honom. Allt tyder på att han har råkat på en kraftig förkylning och ögon infektion. Stackars liten tycker så synd om honom. Han bara sover och är vaken max en timma för att sedan kollapsa igen. Han hade ingen feber imorses men frampå middag var den tillbaka. Han blev glad av att få komma ut nu på eftermiddagen och har tjatat flera dagar på att gå ut, men nu är han kollapsad igen. :(
Min förkylning har inte gett sej och Tomas börjar känna sej krasslig. Doktorn sa att om Antons febern inte gett sej på måndag så får vi söka igen. Han dricker iallafall, oboj är vad som beställs och är det ända som går ner. :(

Jaja, över till något kul. Jag har gått på sommarlov :D hehe. Jag har nu semester och sedan blir det gravidpenning, beräknad födsel 31/5. Härligt och kommer göra gott :). Graviditeten går bra och jag har gått in i vecka 26. Ryggen har jag lite problem med så jag har fått tid till en sjukgymnast. Så härligt att känna sparkarna och de där kullerbyttorna, en livlig liten krabat :D.

Dagens kort är till en tävling på Pappersbiten. En bingobricka, jag har aldrig varit med på en sådan tävling men nu så :)


Jag har valt rad nr 6 och gjort en annorlunda vikning. :) Hälsningen skriver man på baksidan.
Glitter på blommorna, (washi)tejp (de rutiga under kapsylen), blommor, strass i hörnena och pearlmarker på fjärilarna (hoppas att det är pearlmarker jag använt)




Grattis kapsylen gjorde jag på en workshop på Grästorpsmaran :)

Nu håller vi tummarna. Jag vann inte med Solstråle layouten, men den som vann var den jag hejja på efter min egna, såklart ;)

Kram! Och håller tummarna att ni är friska och krya <3

1 kommentar:

  1. Stackars liten då. Hoppas han snart är frisk, och ni också.
    Snyggt kort och kul vikning. Kram

    SvaraRadera