tisdag 13 november 2012

Jag lever

Hejsan!
Kommer ni ihåg mej?
Här på  bloggen händer det inte mycket, har haft lite svårt för att pyssla och det jag pysslat har jag inte orkat lägga ut här. Men här kommer ett kort jag gjorde till min syster med sambo/fästman som flytta till radhus för ett tag sedan.
Eftersom det var runt halloween så fick det bli temat, med papper från Grapic 45 Halloween in Wounderland.
Blev lite dåliga bilder för dom är tagna med mobilen.

Juteblomman stansa jag ut med Tim Holtz dies.
I högra hörnet står det "Mot Sherwoodskogen" som är ett internskämt.


Nu ska vi se om jag orkar att måla lite. Jag håller på med Antons födelsedagspresent, jag visar när han har fått den (2 dec). Nästa gång visar jag en tårta som jag fick beställning på.
Tjilevippen.

1 kommentar:

  1. Roligt att se dig. Jättefint kort du gjort. Ser fram mot bild på tårtan. Gissar att den är superfin. Kram

    SvaraRadera