måndag 17 september 2012

Scrapmara Magnolia Bredöl

I lördags var jag på scrapmara i Bredöl på Magnolia. Helt underbart precis som i våras!

Dessa alster hann jag med. :)

I denna utmaningen skulle man skapa ett jul-/vinterkort som skulle ha något stämplat, band, blingbling och text.


Fick låna en dies av bloggkompisen. :D


Jag stämplade med silverdyna och tog på massa stickles.
 Jag fick visat min blogg kompis hur man dekorerade blockljus och då gjorde jag detta som jag bidrog med i det bästa jag gjort under dagen.



I denna utmaningen skulle man inspireras av en skiss och göra en LO eller kort. Alstret skulle även innehålla puncinella, utstansat, charm och brads.

Charm

Puncinella är det håliga pappret

Och brads. Ser ni att jag emossat på kortet :)
Jag vann tyvärr inte på något jag gjorde men jag vann andra pris i en utlottning. :)
Rekommenderar varmt scrapmara på Magnolia i Bredöl.

Kram!

1 kommentar:

  1. Fina saker du gjorde.
    I kväll ska jag testa att göra ett ljus själv:) Du har väl jour. hi hi kram

    SvaraRadera