söndag 9 september 2012

Kräftskiva

I helgen så var det meningen att jag skulle jobba och igår kväll vara på kräftskiva. Men kroppen ville annat :/, förkylningen blev ett faktum i fredagskväll och när jag inte var piggare lördag morgon så var det bara att sjukanmäla sig. Det är alltid jobbigt att sjukanmäla sig, speciellt på en helg. Och i och med förkylning så blev det ingen kräftskiva heller. Men Tomas åkte iväg så fick dom kortet jag gjort iallafall. Det var lite svårt att göra detta kortet det hade legat länge på pysselbordet, innan Tomas åkte fick jag knåpa ihop det bäst jag kunde.
Inte världens bästa foton men håll tillgodo.


Kräfterna *3. Tre kräft paljetter med 3d-kuddar under





Jag har massor med UFO:n (unfinished object) liggandes här hemma. Kommer visa ett par frampå.

Ps! Jag mår mycket bättre nu i eftermiddag. Snorig men okej, dock känner jag ingen smak :(.

Ps! Kommer ni ihåg detta kortet? Jag gick och vann, via lottning men en vinst ska komma med posten :D Kanske därför jag mår bättre ;)

1 kommentar:

  1. Jättefint kräftkort. Trist att du blivit sjuk. Men du måste se till att bli frisk till på lördag:) Krya på dig kram

    SvaraRadera