onsdag 18 april 2012

Födelsedag

I fredags fyllde jag 25 år, :) vi hade det trevligt med mycket gott att äta.
Och jag fick min efterlängtade Big shot av min make och son. Några dies fick jag också. SÅ ROLIGT!!! Jag blev så glad. Jag har sagt flera flera gånger att jag ville ha en sån i 25 års present och så får jag det. Jag tycker att födelsedagar är så roliga.
Jag fick även presentkort på Lagerhaus, herregud vad roligt!!! Och ännu mer presentkort på pyssel affär och klippning. Fick också pengar och blommor. Och det är inte slut ännu, jag ska ha kalas på lördag igen. Och jag har precis beställt min födelsedags present till mej själv. Det blev två dies till min lilla mackapär.

Lite bilder från kalaset.

Fredags kalas

Fredags kalas

Fredagskalas

Lördagskalas

Lördagskalas
 Jag bjöd på fruktspett, chokladdoppade marshmallows med strössel, minttoppar, ballerina cakepops, singoalla cakepops, tuc, smågodis och tårta. =) Mums, bara sånt jag gillar.

2 kommentarer:

  1. Grattis.
    Vad roligt med så många fina presenter. Mycket gott du bjöd på. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!
    Tack för hjälpen med min blå blomma.

    SvaraRadera