tisdag 27 december 2011

Blockljus

Ännu ett blockljus som jag gav bort i jul. Min moster fick detta, hon ville ogärna tända det. Men jag sa att jag kunde göra ett nytt när hon bränt ner det, man ska ju använda saker man får =).

Den vackra damen har jag skrivit ut från datorn och sedan smält in i ljuset, får se om jag kan göra en tutorial någon gång. Blommor från WOC och swirlen köpte jag på en scrapmässa i somras.




Jag fick pengar i julklapp och dessa ska jag använda i mellandagarna, får se om jag hittar de jag vill ha. Jag har skrivit en liten lista (jag har dille på listor) på vad saker och ting får kosta. Hehe. Pyssel är en punkt på listan =D. Skulle kunna köpa en big shot men jag pysslar inte så mycket som jag skulle vilja, med lille Anton krypandes på golvet. Det kanske får bli i födelsedagspresent istället (13 april) =).

Nu har Anton vaknat efter sin middagslur.
Tjolahejsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar