tisdag 4 oktober 2011

Etage scrappen del 2

Hej hej!
Har ni ätit kanelbulle idag, jag har stoppat i mej två =D. Är det kanelbullens dag så är det =P.
Jag visar mina alster idag. Visar även de andra brudarnas alster, tyvärr har jag inte kort på alla =(


Första utmaningen var att göra ett julkort där en stämpel skulle finnas med.

Andra utmaningen var en skiss man skulle inspireras av. Jag hade med mej ett kort på vår lille prins. Och det var med denna jag vann =D. Eller det var tre till som fick två röster och jag vann lottningen som blev. =)
Vi fick en liten välkomstgåva med bland annat den här tändsticksasken i. Den tredje utmaningen var att dekorera den på valfritt vis.

Baksidan lite enklare

De andras alster
Det högra julkortet blev vinnare i första utmaningen







Vinnare i tändsticksask utmaningen

1 kommentar:

  1. Så mycket underbara alster ni har gjort på scrappträffen.Det är alttid så kul gå scrappträffar få en massa inspiration och nya idéer.
    Kram Anneli

    SvaraRadera